Ranný beh – cesta k skvelej postave a zdravému telu

6. septembra 2019

Čo vám pomôže ráno sa naštartovať? Pre niekoho sú to výživné raňajky, niekto zas preferuje silnú rannú kávu, no a niektorí sa ráno namotivujú poriadnym ranným behom. Behanie ráno vám nie len pomôže naštartovať sa, ale je to aj skvelá cesta k vysnívanej postave. Okrem toho má behanie veľmi dobré účinky pre vaše telo.  Vplyv na zdravie Behanie má naozaj veľký vplyv na zdravie človeka, a to v pozitívnom slova Celý článok →

45 minút šliapania na bicykli = 500 spálených kalórií

13. februára 2019

Nenechajte sa zastrašiť potením, námahou a únavou od bicyklovania vo fitness centre. Táto aktivita je čoraz viac obľúbená medzi nadšencami, ktorí radi navštevujú fitness centrum. Za 45 minút šliapania na pedáloch spálite až 500 kalórií! To určite uznáta aj vy, že je to už číslo, ktoré nie je zanedbateľné. Navnadili sme vás na šliapanie na bicykli? Tak čítajte ďalej, poradíme a prezdradíme ešte viac.  Bicyklovanie je pre mnoho ľudí aj perfektný Celý článok →

CVIČENIE NA CYKLOTRENAŽÉRI V NEPRIAZNIVOM PROSTREDÍ

11. júna 2018

Ak vonku nie sú vhodné podmienky na cyklistiku, existuje náhrada akou je cyklotrenažér. Ide o ideálny prístroj, ktorý udržiava kondíciu rovno v pohodlí Vášho domova. Niektorí používajú namiesto cyklotrenažéra pomenovanie aj spinningový bicykel. Správny cyklotrenažér by mal mať cca 18 kg záťažové koleso, nastavenie sedadla, ktoré sa dá prispôsobiť výške postavy užívateľa, remeňový prevod sily a variabilné ergonomické nastavenie riadidiel užívateľa. Cyklotrenažéry je potrebné vyberať podľa toho kto a ako na ňom šľape. Iný Celý článok →